.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
249 مازنی در آزادسازی خرمشهر شهید شدند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران با اشاره به رشادت های رزمندگان استان در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: 249 رزمنده مازنی در آزاد سازی خرمشهر به شهادت رسیدند.

علیجان میرشکار بعد از ظهر شنبه در جلسه بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در استانداری مازندران افزود: آزادی خرمشهر یکی از بزرگترین دستاوردهای هشت ساله دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: فتوحات بسیاری در طول دفاع مقدس به دست آمد و شهرهای زیادی از اشغال عراق ، آزاد شدند اما تاکید ما بر سوم خرداد به دلیل اهمیت خرمشهر از نظر مکان استراتژیک و زمان و حجم عملیات است که نتیجه جنگ را رقم زد.

میرشکار با بیان اینکه خرمشهر آمادگی دفاع نداشت و ارتش عراق با تجهیزات کامل به شهر حمله کرده بودند افزود: مردم با همان امکانات اولیه در اختیار، 34 روز مقاومت کردند تا خرمشهر تسخیر نشود.

وی با اشاره به اینکه خرمشهر، 19 ماه در اشغال عراق بود تصریح کرد: دشمن همه ساختمان ها و خیابان های شهر را تبدیل به سنگر کرد و نیروهای آموزش دیده جنگ شهری در آن مستقر شدند اما نیروهای ما در عملیات بیت المقدس 19 هزار عراقی را اسیر گرفتند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه مازندران در عملیات بیت المقدس 249 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد یادآور شد: برای برگداشت سوم خرداد باید از همه ابراز و امکانات استفاده کرده و صرفا به نصب یک پارچه نوشته بر سردر ادارات بسنده نکرده و در این زمینه باید وبلاگ نویسی را گسترش دهیم.

میرشکار با تاکید بر راه اندازی ستاد شهرستان ها و کمیته های گرامیداشت سوم خرداد تا پایان هفته جاری گفت: مصوبات جلسات به دبیرخانه بزرگداشت سوم خرداد ارسال شود تا برنامه های نو را شناسایی کنیم./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 ارديبهشت 1390
مازندراني ها بزرگوار در عمليات هاي مختلف شهيد شدند تا يك عده امروز در يك گوشه بشينند و لم بدهند ياوه گويي كنند و بيت المال را به تاراج ببند و اداي دين و دينداري در آورند و به نام قرآن و اسلام كمر دين را بشكنند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.